Skip to content

Nejnovější příspěvky

  • Dárek pro přítelkyni od norské závodnice Kari Traa
  • Naše místo
  • Co vás při montáži nábytku může potkat
  • Nejlepší kouzelník pro děti
  • Láká vás to?

Most Used Categories

  • Zboží (30)
  • Business (17)
  • Byt (4)
  • Finance (4)
Skip to content

Maags

Náš web vznikl s jediným cílem – prospět těm, kdo to potřebují. A tak není divo, že tu dodnes nalézá spousta lidí to, co dotyčným zdokonaluje život.

Subscribe
  • Auto
  • Business
  • Byt
  • Finance
  • Internet
  • Mobil
  • Technika
  • Zboží
  • Zvířata
  • Home
  • Internet
  • Tipy, jak najít skvělého SEO specialistu

Tipy, jak najít skvělého SEO specialistu

1. 7. 2019


Na českém trhu najdete nepřeberné množství konzultantů, kteří se zabývají tím, že přivádí na web nové a nové uživatele. Zvýšit tím můžete nejen návštěvnost stránek, ale také prodeje a zisky. Na to ovšem potřebujete tu správnou osobu, která vás k úspěchu dovede, a to ideálně za nízké náklady.

Nezáleží přitom vůbec na tom, odkud jste. Lokální marketing je pochopitelně důležitý, a proto si můžete vybírat specialisty SEO v Brně https://www.seolight.cz/brno, stejně jako kdekoli jinde v Čechách. Nejdůležitější je ale vždy vědět, co potřebujete a co očekáváte.pracovní přestávka.jpg

Jak neudělat při výběru chybu

Prvním krokem je ujasnit si, co chcete. Jaké máte cíle, představy a jaké výsledky očekáváte. Bez toho se neobejdete. Dále si sjednejte schůzky s více než jedním konzultantem či agenturou. Získáte tak více informací a budete mít možnost porovnávat. A nyní čtyři nejdůležitější body:

  • sledujte, zda se hodně vyptává,
  • ptejte se na průběh práce krok za krokem,
  • zajímejte se o zkušenosti, počet zaměstnanců apod.,
  • podívejte se na reference na Googlu, Seznamu i na Firmy.cz.

Specialista vás musí poznat

Dobrého odborníka poznáte podle toho, že se hodně ptá. Měl by chtít vědět, jak dlouho jste na trhu, co přesně děláte a jak, kdo je ideálním klientem a cílovou skupinou, z čeho máte nejvíc peněz apod. Stejně tak by měl chtít vědět i o marketingových kampaních, které aktivně probíhají.
muž pracující na laptopu.jpg

Jděte i naopak a poznejte vy jeho

Zkušenosti konkrétní osoby jsou velmi důležité. Nebudou-li dostatečné, hledejte někoho jiného. Ptejte se ale nejen na čas, ale také na projekty, kterými prošel. V případě agentury by dotazy měly být hodně podobné. Který z jejich zaměstnanců bude pracovat a co přesně umí?

Ptejte se na jednotlivé kroky

Od správného SEO konzultanta byste měli dostat jasnou a měřitelnou odpověď. Budou-li se vám jeho odpovědi líbit a pokud snadno dokáže vysvětlit, co přesně bude dělat, jste v suchu. Nebo minimálně na dobré cestě. Vždy musíte přesně vědět, co se děje a do koho dáváte své peníze.

Navigace pro příspěvek

Previous: Získejte půjčku snadno a rychle
Next: Zájem by byl, ale…
© Maags.cz | Theme: BlockWP by Candid Themes.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.Souhlasím